AWIZACJA DOSTAWY
Awizacji dostawy dokonasz kontaktując się z nami za pośrednictwem telefonu, emaila lub bezpośrednio na miejscu w naszym biurze obsługi. Awizacja dostawy możliwa jest dla klientów zarejestrowanych w naszym systemie zarządzania zakładem Geosys, dla firm wystarczy podać nip i adres, dla osób fizycznych imię, nazwisko, adres, nr dowodu
WYCENA WG CENNIKA
Wycena skupowanych towarów odbywa się automatycznie w systemie Geosys , który jest zintegrowany z bieżącymi notowaniami metali bazowych oraz szlachetnych , jak również kursami walut obcych
PRZYJĘCIE/KLASYFIKACJA
Klasyfikacja i przyjęcie towarów dokonywane są przez klasyfikatora Geomar z wykorzystaniem systemu Geosys zintegrowanego z wagami i katalogiem produktów, dzięki czemu klient ma pełną przejrzystość transakcji i zgodność warunków z cennikiem
ROZLICZENIE
Przyjęcie dostawy do zakładu automatycznie generuje dokumenty magazynowe i rozliczeniowe dzięki czemu klient otrzymuje rozliczenie od razu po zakończeniu przyjęcia towarów
OGÓLNE WARUNKI SKUPU :
- Cennik skupu jest aktualizowany w oparciu o kursy giełdy LME Przy stanowisku wazenia/przyjęcia klasyfikator przyjmujący towar nie ma mozliwości negocjacji cen.
- Odpady przyjmujemy: Zakład Geomar Bodzanów : poniedziałek
10:00 - 14:30
, wtorek-piątek7:30 - 14:30
. Ze względu na bezpieczeństwo osoby przebywające w strefie przyjęcia towaru zobowiązane są bezwzględnie stosować się do zaleceń personelu naszej firmy. Na stanowisku przyjęć moze przebywać tylko jedna osoba dokonująca sprzedazy towaru - Odpady skupujemy od firm - na podstawie faktury VAT sprzedaży wystawionej w oparciu o nasz dokument PZ
- Odpady od osób prywatnych kupujemy na podstawie umowy kupna-sprzedaży - do awizacji dostawy i zrealizowania przyjęcia niezbędny jest dowód osobisty w celu potwierdzenia tozsamości klienta i zarejestrowania w systemie . Warunki finansowe ( cena, termin płatności itp ) ustalane są w momencie awizacji dostawy w biurze.
- Skupujemy wyłącznie złom z legalnego źródła, który jest własnością sprzedającego
- Odpady muszą byc wolne od zanieczyszczeń niebezpiecznych, radioaktywnych itp.
- Ważenie odpadów odbywa się w momencie skupu na wagach atestowanych znajdujących sie na wyposażeniu naszego zakładu. Wagi są zintegrowane z systemem obsługującym proces skupu
- Rekomendujemy awizowanie większych dostaw telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail co najmniej 1 dzień przed dostawą
- W przypadku dostawy nieposortowanej na rodzaje w/g naszego cennika skupu przyjmuje się cenę najtańszego asortymentu w mieszaninie jako cenę średnią za kg dostaczonego towaru
PACZKI KURIEREM:
- nie skupujemy kurierem urządzeń w całości za wyjątkiem telefonów komórkowych
- maksymalna masa jednej paczki do 25 kg
- pokrywamy koszt kuriera
- klasyfikacja i wycena dokonywane zdalnie ( telefonicznie, email itp ) mają wyłącznie charakter orientacyjny. Ostateczna klasyfikacja i wycena odbywają się według aktualnego cennika w chwili fizycznego przyjęcia towarów do naszego magazynu przez klasyfikatora
- przyjęcie towaru odbywa się w ciągu 3 dni roboczych od momentu otrzymania przez nas paczki
- rozliczenie płatności do 3 dni kalendarzowych od momentu otrzymania podpisanych dokumentów dotyczących paczki
- nadanie paczki oznacza akceptację ogólnych warunków skupu, po przyjęciu towarów w naszym zakładzie system generuje dokumenty rozliczeniowe i nie ma mozliwości odstąpienia od transakcji sprzedazy
WARUNKI SZCZEGÓŁOWE SKUPU ODPADÓW ELEKTRONICZNYCH:
- płytki z telefonów komórkowych powinny być przygotowane bez blach, plastiku itp. Te płytki skupowane są w dwóch kategoriach :
Płytki z telefonów komórkowych klawiaturowych starych,
Płytki z smartfonów. W przypadku dostawy tych płytek w miksie przyjmujemy cenę płytek z smartfonów jako cenę za kg tego miksu.
- telefony komórkowe typu starego - klawiaturowe powinny mieć usunięte baterie.
- dyski twarde powinny być zdemontowane z kieszeni stalowych, plastikowych lub z innego materiału . W przypadku zanieczyszczeń cena jest obnizana o 50%
- napędy cd, dvd, floopy powinny byc oczyszczone z obudowy plastikowej lub kieszeni stalowych
- procesory powinny być przygotowane bez radiatorów
- komputery kompletne powinny zawierać płytę główną, procesor, naped, zasilacz, pamięci. Może byc usuniety dysk twardy
ROZLICZENIE DOSTAWY TOWARU
- dostarczone materiały do sprzedaży przyjmowane są w sektorze przyjęć A-B
- po przyjęciu sprzedający udaje się do biura obsługi
- w biurze obsługi sprzedający otrzymuje zapłatę za dostarczony towar gotówką lub przelewem ( firmy, fa vat ). Dostawy powyzej 5 tys złotych płatne gotówką nalezy zgłosić co najmniej 2 dni robocze wcześniej do biura obsługi w celu przygotowania środków, w przypadku niezgłoszenia zastrzegamy sobie prawo do płatności przelewem bankowym.